Tuesday, August 18, 2009

Typsikt.Typsikt att jag kan så mycket,vet så mycket.Nu har jag tex hjärnhinne/hjärninflamation,fast i mitt eget tänk är jag självklart dryg och benämner det enligt fackspråk;meningit/encefalit. (Borde ju egentligen bli kanske läkare,kommer ihåg allt jag läser om sjukdomar och liknande.Vet ej varför,antar att det är Gud eller någon som försöker mana mej till en lysande karriär som kanske kirurg.)
Inbillar mej att jag har symptom på kanske hjärnhinneinflamation.Känner mej lite snurrig? Mår lite illa? Stel i nacken är jag ju?
Måste googla lite. Brukar ibland pyssla runt lite på vårdguiden.Läsa lite man kan ha nytta av,framförallt briljera med...

Appropå.Är det ett "ingrepp" som jag verkligen är rädd för så är det ryggmärgsprov.Verkar ju jävligt osoft.

No comments:

Post a Comment