Saturday, August 22, 2009

Nä men nuru vare längesen jag skrev nått.
Har varit fullt upp.
Vill modebloggigt upplysa er alla om att jag köpt den där pälsen nu,kan därmes andas ut.Den bor hemmma hos Crilla för tillfället(ville ju inte riskera att glömma påsen med den på Grooooolschh Blooockparty´t igår på diverse gator och "alpstugor" på söder. Men vart var de här badkaren med öl som skulle stå utplacerade? Vi skulle ha osat i stil med "ja vi kommer att på skånegatan ikväll"
När Crilla och jag bor grannar kommer vi att bygga en liknande alpstuga och ha förslagsvis Rooosé-blooockpartej. Kommer att vara det där Roséet med de där ansiktena på. Osa och kom i tid!!! Redan 2000 personer som anmält sej.

(Måste bara skriva lite)

1 comment:

  1. klart vi ska vårt eget blockparty. vi ska dessutom dela ut skriv-block som vi fått på personal-rabatt på matton, jag fixar.

    påsen med pälsen är i gott förvar, jag tar mä'n imorrn till workouten.

    ReplyDelete