Tuesday, August 18, 2009

Hade glömt att vi ska åka till småland imorn.Tänkte först stanna kvar här själv,men kan inte vara utan barnen i fem dagar...+ finns en garderob med typ 50tals kläder där..som är bara min att se om det är saker jag vill ha.

Känner mej svimfärdig.Får typ blodtrycksfall och mår illa.Och ont i huvudet har jag också.
Antar att jag är stressad över bostadsgrejen och lite över livet i allmänhet...vad ska jag göra här näst dvs allt gammalt dravel som mer eller mindre alltid ligger i huvudet och stör.
(känner mej kanske lite stel i nacken också...eh hoppas inte jag har haft någon oupptäckt fästing..)

Kommer hem på torsdag eller onsdag.Om jag inte bara helt stannar hemma,men jag hatar att vara själv på nätterna...

Eh.

2 comments:

  1. du kan sova över här. jag har en oerhört skön soffa och en bred säng. och det är varmt och mysigt

    ReplyDelete
  2. ja det ska jag göra!!

    ReplyDelete