Thursday, January 28, 2010


Apatisk,känns lite som det nya svarta.
Herregud, har skrivit ett personligt brev i uppskattningsvis 5 dagar.
Känns inte som det borde ta 5 dagar att skriva ett brev till Coop extra,men tydligen.
Det nya svarta nr2 är för övrigt att jag verkligen vill jobba på Coop extra.Bedömer det som ganska rimligt då jag redan kan det mesta inom..eh Coops system?
Sälja hästar och "tyvärr den är struken".Fast att man inte har en aning om vad man gör.Fastän att jag inte har en aning om vad jag gör.
ATG/spelhålan är inte stället att vara på när man liksom jag är något sifferblind.
Men nåväl.
Vilket nederlag om inte Coop extra vill ha mej.
Har studerat personalen,medelålder kanske något i stil med 18.Får en 23åring att framstå som moget,hett villebråd.Vill jag tänka mej.

Men alltså,när vi har det gott ställt igen,dvs att jag får ut allt som är mer än 4600 efter skatt,så jävlar vad jag ska handla.Kläder.

No comments:

Post a Comment