Sunday, May 16, 2010

Ska bara meddela.
Att idag tänker inte jag vara någon "bra" mamma.
Tänker inte glad i hågen tycka att det gjorde ingenting att deras pappa helt plötsligt ska åka och måla hus.Lämna mej med två arga,hysteriska 1,5åringar.
Tänker låta dem gå i pyjamas hela dan.
Tänker inte gå ut i någon vagn,inte gå till någon lekpark.
Ska kolla på tv hela dagen.
Jag ska vara på dåligt humör.
Helst ta ut det på folk som inte gjort något.Folk som parkerar Hemtexpåsar i ingången till affären.Och sånt.

3 comments:

  1. och det bästa är att man får ha såna dagar. jag hade lite typ det i fredags. var skitsur. gjorde inte ett vett och somnade lika sur som jag vaknade.

    ReplyDelete
  2. Shit jag förstår dig... Har bara varit tvåbarnsmamma i 1,5 dygn men önskar redan jag var bläckfisk. Svårt att räcka till osv.

    Egentiden ja... Mysigt. Skulle ju vara soft om man själv en dag bara nä du vet du vad jag känner att det här virkade lapptäcket som jag har härvat med i snart två månader äntligen ska bli klart idag så jag tar bilen och sticker till avskild plats och gööör det här för familjen vi behöver ju verkligen en extra film, hemma igen till middagen, puss.

    ReplyDelete
  3. det tråkiga är väl,att det inte känns så mycket bättre även fast man bestämmer sej för o skita iallt...blir typ på ännu sämre humör,men gör det jämt haha

    ReplyDelete