Tuesday, May 04, 2010

Fritidsintressen; bloggen.

Efter tablettmixen trodde jag att jag blivit frisk.
Nu börjar det krypa tillbaka.
Typiskt.
Har vuxna,viktiga saker att göra denna vecka.Och nästa.
Nästan kluddat på varje dag i almanackan.
För övrigt.Appropå vuxen.
Fick livskris,möjligtvis åldersnoja.
Är snart 24,måste hinna jobba mycket,måste plugga...måste styra upp.Innan jag är 30.
Kände mej dock lättad över att åtminstone barnafödandet är avklarat.Är kanske ändå det som tar mest tid i anspråk?
Okej kände mej inte lättad.Kände mej hånfullt nöjd.
Har ingen ståtlig ekonomi+funkisvilla men har iallafall...eh förökat mej?

3 comments:

  1. HALLÅ!!! du ÄR inte ens 24 än. jag är 26+. fattaru stressen jag har då. och jag har inte ens klarat av barn-stylen grejen än. suck.

    ReplyDelete
  2. jamen..du har ju jobbat o pluggat massa?? jag har hattat fram o tillbaka mellan skolor,jobb,barn

    ReplyDelete
  3. men att ha förökat sig är en progress långt över allt annat!

    ReplyDelete