Wednesday, April 07, 2010

Fotbollsmatch.Teckning ritad,ja möjligtvis 2006
Alltså,har aldrig haft något för Markus Krunegård.Förstår inte vad jag ska tycka,vad är det tänkt att man ska tycka om man är äldre än 18? Tänker mej honom som en klassik gymnasiegrej.
Lite så tycker jag.
Men så råkade jag höra den där låten Natt efter natt och nu måste jag lyssna på den hela tiden.
Tror att det är för jag önskar jag hade skrivit raden med djuren i skogen.Och Fredrik och Filippa.
Plus att jag måste uppskatta att någon annan uppmärksammat Malou.

4 comments:

  1. Hej! Jag har också tvillingar och jag är lik Zooey Deschanel.
    Hittade hit via SammyRose. :)

    ReplyDelete
  2. Vad kul! Det är alltid lite extra kul med andra som har tvillingar!

    ReplyDelete
  3. Sjukt nice blogg! hittade även jag hit via sammyrose. Det är jag glad för. Tror att jag är ganska lik min pappa.

    ReplyDelete
  4. Gillar dina illustrationer. Kul blogg, det var länge sedan jag fnissade. Många handlar bara om husmoderskap och det är inte så fnissigt.

    Hejdå / Jessica

    ReplyDelete