Wednesday, March 03, 2010

Borde ju verkligen heta "blogga in" när man ska logga in på sin blogg.Det är typiskt sånahär idéer som jag känner försvinner i en sörja av..något annat.

Var på "öppnis" för första gången på två veckor.
Var jättekul.
Det andra tvillingparet var där.Deras mamma är trevlig dessutom.
Annars var det mest det vanliga.Mästrande om hurvida ett nybyggt hus är bättre än ett gammalt osv.Föräldrar som ska veta bättre än de andra hela tiden.Fastän de vet fel.Det mest frekventa ämnet är gåstolars vara eller icke vara.
Och det är ränta på lån av majskrokar och papperskex.
Nåväl.

4 comments:

  1. Jag va också på Öppnis i veckan! Det var bara en annan mamma där +bebis (som jag dessutom ringt dit) så jag och Nando fick ta i som tusan på sångstunden! Vill ses snart!

    ReplyDelete
  2. haha ojdå! här är det alltid fullt,ibland nästan för många..fast det är väl bra.
    ja vi ses snart,snart!

    ReplyDelete
  3. precis samma prat på vårt kykans barntimme. vill spela in det ibland för att höra om det, det är som en parodi på oss själva...

    har du märkt att jag blivit lite av en kommentators-stalker?

    ReplyDelete
  4. ja det är lustigt,för det är verkligen samma prat varje gång,fastän det är olika personer.
    haha det är bra,folk kommenterar för lite (aldrig)

    ReplyDelete