Thursday, March 25, 2010


Åh storhetsvansinnet fyller mitt..sinne.Älskart!
Får se när det blåser över.
Ska försöka få en bild klar innan jag vill elda saker igen.
Föredrar ändå humörsvägningar framför hej jag har inget svårmod.
I stil med det står klubbor,som pynt i en liten skål?
Skulle väl förvisso kännas okej att ha en positiv syn på allt.
Fast nä.
Då måste man ringa första bästa advokat den dagen det visar sej att allt inte är positivt.
Blir som ett helt domstolsärende så fort någon blir magsjuk.
Kan tänkas att man då,som osviklig optimist,måste jollra om att "åh då får man dricka blåbärssoppa."

3 comments:

  1. crilla hybris magnusson26 March, 2010 13:31

    men hallå. kan du sluta rita så himla sabla snyggt hela tiden. mitt storhetsvansinne står inte ritkigt ut.
    jag dör va fin bild du har i det här inlägget.
    skulle vilja ha den som en sån sjukt stor bild över sängen.
    lite farlig och natt'ig, men ändå lite glad.
    optimal

    ReplyDelete
  2. oj tack.slängde bara in den för o ha nått...nu blev jag också nöjd haha

    ReplyDelete
  3. det trista är ju att han verkar vara borta..i verkliga livet..ligger väl här under i all röra..o är sönder. typiskt.

    ReplyDelete