Saturday, March 13, 2010

Älskar att det är fint väder hela tiden.
Har träffat Rebekka idag.Kul.
Jag köpte påskfjädrar,det var det enda ekonomin kunde bjussa på.

Är lite orolig för att jag håller på att få såndär "halsfluss" av en visdomstand igen.Misstänker att det var något sånt jag hade förra våren,ville dö,nästan.Gick åtminstone hem från vårdcentralen och grinade och trodde att jag skulle dö.Proverna sa; ingen halsfluss,ingen körtelfeber.Kanske struplocksinflamation?
Läkaren sa i stil med "alltså om du börjar dreggla helt okontrollerat så måste du åka till akuten snabbt." Jag började såklart dreggla så fort jag kom utanför dörren.Kände hur jag inte kunde svälja någon saliv alls.Gick hem till Al och grinade "jag kommer att döö..."
Dålig doktor,hasade runt väggarna i för stora tofflor.
Kom hem,googlade struplocksinflamation frenetiskt.Insåg;läkaren hade inte ens gjort det enkla testet på om hurvida det var struplocksinflamation eller ej.
Men den vårdcentralen överhuvudtaget,skulle tipsa alla patienter att plugga lite på vårdguiden innan man beger sej dit,så man kan vägleda personalen.

Jaha.
Hejdå.

No comments:

Post a Comment