Tuesday, June 16, 2009

Jag har fått nån konstig mat-grej. Jag är aboslut inte hungrig eller sugen på nått. Har känt så i kanske en vecka. När jag har mat framför mej så är det som om inget får plats i magen.Gud dagens i-landproblem,men det blir faktiskt ett problem.
Blodtrycksfall och taskigt humör.
Vet inte om det är nån bieffekt av trötthet.
Jag vill verkligen inte låta som nån trist förälder som bara snackar om hur jobbigt allt är,för det är det inte. Men det har varit mycket nu den senaste månaden.
Två bäbisar som börjat få tänder,är vakna på nätterna igen och det senaste är att en av dem blivit förstoppad...

Borde skaffa nån hurtig förälder-blogg där jag kan skriva om bajs hur mycket jag vill.
Känner för tillfället att jag vill ha igenkännande kommentarer om förstoppning-och andra bajsproblem.

Nä gosse,nu ska´re bara bli positiva inlägg.

No comments:

Post a Comment