Friday, November 20, 2009

Som ett jävligt hårt slag i ansiktet ska jag säga er. Jag har blivit immun! Mot bloggar. Var helt beroende innan vi flyttade och internet försvann men nu;orkar inte bry mej om folks kläder,orkar inte störa mej på folk som låtsas att de på allvar gillar att spela alfapet,orkar inte se fler loppisfynd..är totalt likgiltig and it hurts.
Det är bara de bloggar som skrivs av folk jag känner som är intressanta.
Vilket antiklimax det här anländandet av internet blev.Måste skriva en krönika/tänkvärd text om det här.Måste mejla den till Markus Birro som förslagsvis (men mer än gärna) läser upp den i slutet av nästa veckas Kvällsöppet hos Ekdalh.
Mina absoluta favoritprogram på Tv4 måste ju ändå vara Kvällsöppet hos Ekdalh och Efter tio med Malou.De är båda surrealistiska.Är det på allvar,eller det är väl klart.Men vem basar över Ekdalh? Det ska vara ett debattprogram...receptet är i stil med "Fem minuter åsikter om iallafall Vickan får ha en dyr väska" Tjugo minuter reklam och sedan 10 minuter Markus Birro pratar om fotboll.Snipp snapp slut.
Malous program är mer tänkt att vara en "smällkaramell av allt som är att vara människa"(kan jag tänka mej).Carpe diem ska man få lust att tatuera in på ankeln.

No comments:

Post a Comment