Tuesday, July 28, 2009

Its a blessing and a curse. På nätterna är jag ju så mycket mer kreativ.Blir väl inga vettiga inlägg som kommer till här under dagtid.Bloggiga inlägg angående sallader jag gjort,mer så blir det då.

Tänkte lite på Martha Stewart när hon satt i fängelse,undra om hon blev mycket inspirerad under den tiden.Känns som sånt man blir när man sitter i fängelse för mindre allvarliga saker.
Jamen typ ekonomisk brottslighet leder väl till en högre grad av ånger och nyförvärvade Nalle Puh komplex?Inte vet jag,en analys baserad på ingeting.Lika mycket research som personen ifråga som spelade läkare i kvällens Beck-film.Hon skulle vara nonchanlant och alldeles för yrkesmässigt kall osv.Men jag frågar mej,varför var den rollen ens...men ah nu tappade jag tråden.Tack för att jag blev störd och allt förstört.

No comments:

Post a Comment