Friday, May 29, 2009

Kreativiteten,min värsta fiende ibland.
Själv har jag ju tänkt mej att jag ska greja med saker som behövs fixas med till vernissagen/utställningen, men i vägen för det kommer "åh just ja, bäbisarna behöver några kortbyxor nu näre äär så varmt.." varpå jag börjar rota upp byxor som ändå är tråkiga därför kan slaktas för att piffas till. Klipper,stryker,syr, tar säkert en timme och när byxorna är klara är det dags att komma på nån ny ursäkt för att inte göra det jag ska.
Grejen är ju den att det jag måste göra är också kreativa grejer, fixa med bilder och sånt, men bara för det är måsten så finns det 10 andra grejer jag vill fixa med.
"Kanske virka ihop rutorna, så den där filten blir klar nångång?"
Nej inte virka nu helt plötsligt, den där filten har legat i en påse sen i mars.

No comments:

Post a Comment