Tuesday, May 26, 2009

Åh huvudvärk som vanligt. Eller ja säg att jag åtminstone har ont i huvudet två-tre dagar i veckan...fast oftast självförvållat..i stil med "borde kanske laga mat inte, bara äta mackor".
Usch jag ska sluta vara en sån handelsförlamad person på visa punkter. Tex när Allan jobbar, då står jag där som en tung byrå och kan inte röra ihop nått alls på spisen, det är ett jävla tjat från min sida om att jag inte kan laga mat.
Ni vet när man var 15,16 år och man var så övertygad om att ens personlighet var så fulländad. Trots att man kanske kände sej tonårsdeppig ibland så var det iallafall bara alla andra det var fel på, själv var man den som tappert strävade i motvind.
Sen när man blev kanske 19,20år började det gå upp för en att man kanske hade egen del i hur saker och ting var och artade sej.
Eeehh...jag har helt glömt vart jag skulle komma med det här, eller jag vet liksom men jag kan inte formulera mej, ska vi säga att jag återkommer angående detta?

No comments:

Post a Comment