Friday, January 27, 2012

Skulle börja göra ett nyckelskåp(eh)..men letade ihjäl mej efter nått att gipsa på..hittade inget..hur är det möjligt att inte hitta nått att gipsa på i ett hem full av kraffs??..men iaf.
Letade lite i en låda.
Hittade barnens album med bäbisbilder som jag började göra för ca 3 år sen..fick ett ryck.Gjorde klart hela. (Kan ju dock säja att det nu fick räcka med att jag monterade bilderna...typ fyndiga texter och bildförklaringar..som jag antar var tanken från början,uteblev. Men aja bilderna kan ju tala för sej själv...osv...vad ångest om jag hade gjort typ klassisk "scrapbookingtext).
Men iaf.
ADORABLE!!!
Alltså fick typ lite bäbislängtan. I stil med 7 månaders bäbis.Så gulliga!
Sen typ...nä men fler barn = fler halvfärdiga fotoalbum som ligger och ger en dåligt samvete i diverse lådor.
Hade aldrig trott jag skulle vara sån...med dåligt samvete...tror typ att barnen kommer hänga upp hela sitt liv på ett halvhjärtat album.
Aja.
Har ju redan två fantastiska äpplen!

1 comment:

  1. dem bästa äpplena dessutom. och dom kommer ju älska dej just för att du är så göttig och tar hand om dem helhjärtat istället för att pyssla bort hela deras uppväxt med att göra avancerade scrapbooks som dem ändå inte kommer bry sej om förrän dem kanske är 47 år och får en lite rörd tår. typ.

    ReplyDelete